Wzór Karty Postaci.
______________________________________________________ Imię i Nazwisko:(Tutaj podajecie imię i nazwisko waszej postaci)
Klan:Tutaj wybieracie klan spośród podanych poniżej: -Uchiha -Hyuuga -Akimichi -Aburame -Nara -Inuzuka -Kaguya
Taijutsu: D
Natura Chakry: (ogień,woda,piorun,wiatr,ziemia)
Wioska:?
Wiek:(9-11 lat)
Wzrost:(140-160 cm)
Waga:(35-50 kg) ________________________________________________________
Ranga: Gennin
Pieniądze: 1000
Ekwipunek: 2 kunai'e i 2 shuriken'y ________________________________________________________ Techniki:(Spośród podanych poniżej musicie wybrać 3)
-Kawarimi No Jutsu Technika stosowana przez większość ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
-Bunshin No Jutsu Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
-Senen Goroshi Technika śmieszna, oraz bardzo przydatna. Widzimy to, kiedy Kakashi po raz pierwszy ćwiczy z Sasuke, Sakurą i Naruto. Została ona zademonstrowana na tym ostatnim. Przy użyciu tego jutsu potrzebny jest znak tygrysa. Jest to dość proste jutsu z bardzo dziwną nazwą. Efektem jego działania jest bardzo daleki lot. Sakura nazwała tą technikę "Super lewatywka".
-Tokken Użytkownik używając pleców i ramienia uderza przeciwnika z rozpędu, co może nieźle zaboleć. Podstawowa technika.
-Konoha Senpuu Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
-Henge No Jutsu Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli chakry.
|